Ogłoszenie o naborze na stanowisko: animator w Dziennym Domu Pomocy w Osówce
Ogłoszenie o naborze na stanowisko:
animator w Dziennym Domu Pomocy w Osówce
Czernikowo, dnia 05.06.2025 r.
OGŁOSZENIE KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W CZERNIKOWIE
O NABORZE NA STANOWISKO: ANIMATOR W DZIENNYM DOMU POMOCY W OSÓWCE
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czernikowie ogłasza nabór na stanowisko opiekuna w dziennym Domu Pomocy Społecznej w Osówce w związku z realizacją projektu partnerskiego pn. „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet: 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie: FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, Nr naboru: FEKP.08.24-IZ.00-059/23, nr projektu: FEKP.08.24-IZ.00-0017/24.
½ etatu
Planowane rozpoczęcie pracy: od dnia 1 września 2025 r.
I. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe na kierunku (lub specjalność) terapia zajęciowa, animacja społeczna, pedagogika, psychologia bądź pokrewne lub wykształcenie minimum średnie i posiadanie kwalifikacji w zakresie terapii zajęciowej lub animacji potwierdzone dyplomem, certyfikatem lub innym dokumentem,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
II. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności
z osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi,
- cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj.: empatia, życzliwość, cierpliwość, wyrozumiałość,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność, pomysłowość, dyspozycyjność, dokładność, systematyczność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizacja i animacja czasu wolnego podopiecznych,
- planowanie miesięcznych zajęć z uczestnikami,
- prowadzenie zajęć grupowych (przygotowywanie odpowiednich prac dostosowanych do możliwości uczestników),
- przygotowywanie imprez okolicznościowych, w tym przygotowanie programu artystycznego w wykonaniu uczestników oraz przygotowanie wspólnie z uczestnikami odpowiednich dekoracji,
- inicjowanie i podejmowanie niezbędnych działań zmierzających do rozwoju różnych form zajęć,
- działania mające na celu zapobieganie bierności osób niesamodzielnych, której skutkiem jest brak aktywności fizycznej i psychicznej,
- prowadzenie działań zmierzających do podtrzymania i rozwijania umiejętności samodzielnego życia i funkcjonowania,
- nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz osób starszych i środowiska lokalnego,
- sprawowanie bezpośredniej opieki i czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników,
- w miarę potrzeby pomoc i towarzyszenie podopiecznemu w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej,
- dbanie o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o ład i porządek w Dziennym Domu Pomocy.
IV. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 1,
- kserokopia świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie: o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności (czy nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), o nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji - załącznik nr 2,
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora dla kandydata do pracy w procesie rekrutacyjnym – załącznik nr 3,
- referencje (o ile kandydat takie posiada).
V. Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy: ½ etatu,
- Miejsce pracy: Dzienny Dom Pomocy w Osówce, Osówka 1,
- Godziny pracy: do uzgodnienia,
- Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas trwania projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy”,
- Warunki pracy: praca z osobami starszymi, niepełnosprawnymi.
VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Czernikowo lub przesłać pocztą na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czernikowie, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko animator w Dziennym Domu Pomocy” do dnia 16 czerwca 2025 r. do godz. 12.00.
VII. Inne informacje:
Złożone dokumenty będą rozpatrywane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na w/w stanowisko. Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czernikowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie II etapu konkursu.
VIII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
IX. Informacje dodatkowe:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czernikowie zastrzega sobie, w każdym czasie, prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
X. Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czernikowie, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo.
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czernikowie, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu email: m.gajewski@jumi2012.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania: nabór na stanowisko – animator w Dziennym Domu Pomocy.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z kategorią archiwalną sprawy na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym,
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czernikowie
Emilia Mamżyńska
drukuj (Ogłoszenie o naborze na stanowisko: animator w Dziennym Domu Pomocy w Osówce)