Na podstawie rozporządzenia MENiS z dnia 7 wrzesnia 2004 r. /Dz. U. nr 199, poz. 2046/ w sprawie warunków i sposobów oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych, w treści statutu wprowadza się następujące zmiany:
§ 33 p.2 otrzymuje brzmienie:
Ocenę zachowania śródroczną i końcoworoczną ustala się według poniższej skali, z zastrzeżeniem ust. 4a:
a) wzorowe;
b) bardzo dobre;
c) dobre;
d) poprawne;
e) nieodpowiednie;
f) naganne.
§ 34 punktowy system oceniania zachowania otrzymuje brzmienie:
Uwagi ogólne:
1. Ogólne zasady postępowania są zgodne ze Dokumentami Prawa Wewnątrzszkolnego.
2. System uwzględnia pozytywne i negatywne zachowania ucznia, co przekłada się na punkty dodatnie i ujemne.
3. Każdy wychowawca zapoznaje uczniów i ich rodziców z zasadami systemu.
4. Wychowawca dołącza założenia systemu do dziennika lekcyjnego i zakłada zeszyt uwag wg podanego niżej wzoru (dla każdego ucznia osobna karta).
5. Wpisów do zeszytu zarówno dodatnich i ujemnych punktów dokonują: głównie wychowawca, pedagog szkolny, nauczyciel przedmiotu.
6. Wnioski o wpisanie uwag do zeszytu mogą zgłaszać: inni pracownicy szkoły, uczniowie, osoby spoza szkoły.
7. Zobowiązuje się nauczycieli do sumiennego wpisywania punktów.
8. Uczeń ma prawo znać treść wpisu oraz liczbę przyznanych punktów.
9. Ocenę zachowania ucznia ustala się na podstawie zgromadzonej przez niego liczby punktów.
10. Ustalona przez wychowawcę w oparciu o założenie systemu ocena jest ostateczna.
11. Na początku ocenianego okresu każdy uczeń otrzymuje 70 punktów dodatnich, czyli środkową wartość punktową oceny „ dobre”.