Drugi etap pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Gminy w Czernikowie
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 80/2011 Wójta Gminy Czernikowo z dnia 04 listopada 2011 roku, w okresie od 04 listopada 2011 r. do 29 lutego 2012 r. będzie prowadzony drugi pomiar satysfakcji klientów Urzędu Gminy w Czernikowie. Druki ankiet znajdują się w budynku Urzędu na parterze. Można ją także pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy, wypełnić i przesłać również drogą internetową. Zachęcamy mieszkańców do wzięcia udziału w ocenie satysfakcji z jakości świadczonych usług, co sprzyjało poprawie efektywności naszej pracy.
Raport z badania satysfakcji klientów Urzędu Gminy Czernikowo
Badanie zostało zrealizowane w Urzędzie Gminy Czernikowo w dniach od 1 grudnia 2010 r. do 31 marca 2011 r..
Zaprezentowano charakterystyki 113 respondentów, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym w UG Czernikowo. Uwzględniono rodzaj ankiety, która posłużyła respondentom do wyrażenia opinii, liczbę lat korzystania z usług Urzędu, płeć, wiek, status zawodowy i wykształcenie. Przedstawiono także rodzaje ocenianych w Urzędzie spraw.
Ponad 61% klientów oceniło UG Czernikowo za pomocą kwestionariusza papierowego, natomiast blisko 39% klientów posłużyło się kwestionariuszem internetowym.
Średnie oceny postrzeganej jakości usług w UG Czernikowo
Średnie oceny satysfakcji ogólnej, spełnienia oczekiwań klientów, postrzeganej wartości oferty Urzędu, wizerunku Urzędu, bliskości Urzędu do ideału oraz lojalności klientów
Średnie wartości wskaźników dla UG Czernikowo
Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wieku
Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według statusu zawodowego
Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wykształcenia
Wskaźnik satysfakcji skumulowanej według rodzaju ocenianej w Urzędzie sprawy