Przejdź do sekcji:
Menu na urządzeniach mobilnych
- Aktualności
- Administracja
- Gmina
- Kultura i Oświata
- Biblioteka Publiczna
- Szkoły
- Zespół Szkół w Czernikowie
- Szkoła Podstawowa w Czernikowie
- Szkoła Podstawowa w Makowiskach
- Szkoła Podstawowa w Mazowszu
- Szkoła Podstawowa w Steklinie
- Szkoła Podstawowa w Osówce
- HISTORIA SZKOŁY
- O PATRONIE
- AKTUALNOŚCI
- OGŁOSZENIA
- PEDAGOG POLECA
- WYKAZ DOSTĘPNOŚCI NAUCZYCIELI
- NASZE SUKCESY
- PROJEKT LGD 2025 - AKTYWNY ŚWIAT MŁODZIEŻY
- EU-geniusz w świecie naukowych żywiołów
- PROJEKTY
- SPORT
- PRAWO SZKOLNE
- NAUCZYCIELE I PRACOWNICY SZKOŁY
- RADA RODZICÓW
- ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
- WOLONTARIAT SZKOLNY
- Egzamin Ósmoklasisty 2024
- ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY I ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO
- Przedszkole Publiczne w Czernikowie
- Szkoła Muzyczna w Czernikowie
- Organizacje i stowarzyszenia
- 700-lecie Czernikowa
- Sport
- Sport Gminny
- Sport Szkolny
- Rok szkolny 2021/2022
- Rok szkolny 2020/2021
- Rok szkolny 2019/2020
- Rok szkolny 2018/2019
- Rok szkolny 2017/2018
- Rok szkolny 2016/2017
- Rok szkolny 2015/2016
- Rok szkolny 2014/2015
- Rok szkolny 2013/2014
- Rok szkolny 2012/2013
- Rok szkolny 2011/2012
- Rok szkolny 2010/2011
- Rok szkolny 2009/2010
- Rok szkolny 2008/2009
- Rok szkolny 2007/2008
- Rok szkolny 2006/2007
- Rok szkolny 2005/2006
- Senior Games
- Ogłoszenia i Komunikaty
- Parafie
- Dwa Słowa on-line
- Ochrona Danych Osobowych
Rotator zdjęć
Ważne linki
archiwum 2011
Badanie satysfakcji klientów Urzędów.
WEŹ UDZIAŁ W BADANIU SATYSFAKCJI KLIENTÓW 10 URZEDÓW w ramach projektu „Kompetentna kadra, profesjonalny urząd - atutem powiatu toruńskiego”
W połowie grudnia 2010 r. w 10 Urzędach powiatu toruńskiego uruchomiono system pomiaru i monitorowania satysfakcji klientów. Stanowi on jeden z elementów projektu partnerskiego „Kompetentna kadra, profesjonalny urząd - atutem powiatu toruńskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Działania V - Dobre Rządzenie (więcej informacji o projekcie na stronie www.tnoik.edu.pl)
Liderem projektu jest Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa „Dom Organizatora” w Toruniu a Partnerami projektu jest 10 Urzędów powiatu toruńskiego:
- Starostwo Powiatowe w Toruniu
- Urząd Miasta Chełmży
- Urząd Gminy Chełmża
- Urząd Gminy w Czernikowie
- Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce
- Urząd Gminy w Lubiczu
- Urząd Gminy w Łysomicach
- Urząd Gminy w Łubiance
- Urząd Gminy w Obrowie
- Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej
Odtąd przynajmniej raz w roku monitorowany będzie poziom satysfakcji klientów w w/w Urzędach, natomiast wyniki pomiaru będą podstawą do poprawy świadczonych usług dla mieszkańców gmin.
Badanie satysfakcji klientów Urzędu realizowane jest w oparciu o papierowy i internetowy kwestionariusz ankiety. Klienci Urzędów mogą wyrażać swoje opinie pisemnie – wypełniając ankietę bezpośrednio w Urzędzie lub elektronicznie na stronie internetowej.
Podziel się Swoją opinią na tematy jakości naszej pracy:
- wypełnij kwestionariusz na miejscu w Urzędzie,
- on-line na stronie: www.badanie-urzedow.tnoik.edu.pl
Zachęcamy mieszkańców powiatu toruńskiego, aby wyrażali Swoją opinię na temat jakości otrzymanej usługi poprzez wypełnienie kwestionariusza ankiety.