Menu na urządzeniach mobilnych
- Aktualności
- Administracja
- Gmina
- Kultura i Oświata
- Biblioteka Publiczna
- Szkoły
- Zespół Szkół w Czernikowie
- Szkoła Podstawowa w Czernikowie
- Szkoła Podstawowa w Makowiskach
- Szkoła Podstawowa w Mazowszu
- Szkoła Podstawowa w Steklinie
- Szkoła Podstawowa w Osówce
- HISTORIA SZKOŁY
- O PATRONIE
- AKTUALNOŚCI
- OGŁOSZENIA
- PEDAGOG POLECA
- WYKAZ DOSTĘPNOŚCI NAUCZYCIELI
- NASZE SUKCESY
- PROJEKT LGD 2025 - AKTYWNY ŚWIAT MŁODZIEŻY
- EU-geniusz w świecie naukowych żywiołów
- PROJEKTY
- SPORT
- PRAWO SZKOLNE
- NAUCZYCIELE I PRACOWNICY SZKOŁY
- RADA RODZICÓW
- ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
- WOLONTARIAT SZKOLNY
- Egzamin Ósmoklasisty 2024
- ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY I ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO
- Przedszkole Publiczne w Czernikowie
- Szkoła Muzyczna w Czernikowie
- Organizacje i stowarzyszenia
- 700-lecie Czernikowa
- Sport
- Sport Gminny
- Sport Szkolny
- Rok szkolny 2021/2022
- Rok szkolny 2020/2021
- Rok szkolny 2019/2020
- Rok szkolny 2018/2019
- Rok szkolny 2017/2018
- Rok szkolny 2016/2017
- Rok szkolny 2015/2016
- Rok szkolny 2014/2015
- Rok szkolny 2013/2014
- Rok szkolny 2012/2013
- Rok szkolny 2011/2012
- Rok szkolny 2010/2011
- Rok szkolny 2009/2010
- Rok szkolny 2008/2009
- Rok szkolny 2007/2008
- Rok szkolny 2006/2007
- Rok szkolny 2005/2006
- Senior Games
- Ogłoszenia i Komunikaty
- Parafie
- Dwa Słowa on-line
- Ochrona Danych Osobowych
Rotator zdjęć
Ważne linki
archiwum 2012
Drugi etap pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Gminy w Czernikowie
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 80/2011 Wójta Gminy Czernikowo z dnia 04 listopada 2011 roku, w okresie od 04 listopada 2011 r. do 29 lutego 2012 r. będzie prowadzony drugi pomiar satysfakcji klientów Urzędu Gminy w Czernikowie. Druki ankiet znajdują się w budynku Urzędu na parterze. Można ją także pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy, wypełnić i przesłać również drogą internetową. Zachęcamy mieszkańców do wzięcia udziału w ocenie satysfakcji z jakości świadczonych usług, co sprzyjało poprawie efektywności naszej pracy.
,,Badanie satysfakcji klientów Urzędu" - ankieta on-line
- [obiekt Flash] -
Raport z badania satysfakcji klientów Urzędu Gminy Czernikowo
Badanie zostało zrealizowane w Urzędzie Gminy Czernikowo w dniach od 1 grudnia 2010 r. do 31 marca 2011 r..
Zaprezentowano charakterystyki 113 respondentów, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym w UG Czernikowo. Uwzględniono rodzaj ankiety, która posłużyła respondentom do wyrażenia opinii, liczbę lat korzystania z usług Urzędu, płeć, wiek, status zawodowy i wykształcenie. Przedstawiono także rodzaje ocenianych w Urzędzie spraw.
Ponad 61% klientów oceniło UG Czernikowo za pomocą kwestionariusza papierowego, natomiast blisko 39% klientów posłużyło się kwestionariuszem internetowym.
- Średnie oceny postrzeganej jakości usług w UG Czernikowo
- Średnie oceny satysfakcji ogólnej, spełnienia oczekiwań klientów, postrzeganej wartości oferty Urzędu, wizerunku Urzędu, bliskości Urzędu do ideału oraz lojalności klientów
- Średnie wartości wskaźników dla UG Czernikowo
- Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wieku
- Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według statusu zawodowego
- Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wykształcenia
- Wskaźnik satysfakcji skumulowanej według rodzaju ocenianej w Urzędzie sprawy