Menu na urządzeniach mobilnych
- Aktualności
- Administracja
- Gmina
- Kultura i Oświata
- Biblioteka Publiczna
- Szkoły
- Zespół Szkół w Czernikowie
- Szkoła Podstawowa w Czernikowie
- Szkoła Podstawowa w Makowiskach
- Szkoła Podstawowa w Mazowszu
- Szkoła Podstawowa w Steklinie
- Szkoła Podstawowa w Osówce
- HISTORIA SZKOŁY
- O PATRONIE
- AKTUALNOŚCI
- OGŁOSZENIA
- PEDAGOG POLECA
- WYKAZ DOSTĘPNOŚCI NAUCZYCIELI
- NASZE SUKCESY
- PROJEKT LGD 2025 - AKTYWNY ŚWIAT MŁODZIEŻY
- EU-geniusz w świecie naukowych żywiołów
- PROJEKTY
- SPORT
- PRAWO SZKOLNE
- NAUCZYCIELE I PRACOWNICY SZKOŁY
- RADA RODZICÓW
- ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
- WOLONTARIAT SZKOLNY
- Egzamin Ósmoklasisty 2024
- ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY I ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO
- Przedszkole Publiczne w Czernikowie
- Szkoła Muzyczna w Czernikowie
- Organizacje i stowarzyszenia
- 700-lecie Czernikowa
- Sport
- Sport Gminny
- Sport Szkolny
- Rok szkolny 2021/2022
- Rok szkolny 2020/2021
- Rok szkolny 2019/2020
- Rok szkolny 2018/2019
- Rok szkolny 2017/2018
- Rok szkolny 2016/2017
- Rok szkolny 2015/2016
- Rok szkolny 2014/2015
- Rok szkolny 2013/2014
- Rok szkolny 2012/2013
- Rok szkolny 2011/2012
- Rok szkolny 2010/2011
- Rok szkolny 2009/2010
- Rok szkolny 2008/2009
- Rok szkolny 2007/2008
- Rok szkolny 2006/2007
- Rok szkolny 2005/2006
- Senior Games
- Ogłoszenia i Komunikaty
- Parafie
- Dwa Słowa on-line
- Ochrona Danych Osobowych
Rotator zdjęć
Ważne linki
RPO WK-P
Działanie 6.4 Rewitalizacja oraz inwestycje w infrastrukturę edukacyjną w ramach ZIT
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020
Działanie 6.4 Rewitalizacja oraz inwestycje w infrastrukturę edukacyjną w ramach ZIT
„Adaptacja części pomieszczeń Zespołu Szkół w Czernikowie na przedszkole”
Data realizacji: 2017-2018
Wartość zadania: 1 493 881,05 zł
Kwota dofinansowania: 1 080 000,00 zł
Projekt pozwolił na utworzenie czterech sal edukacyjno-zabawowych dla czterech grup przedszkolnych, przestronnej sali do rytmiki, stołówki, pokoju nauczycielskiego, pomieszczeń szatniowych, dwóch dużych łazienek (i dodatkowej dla niepełnosprawnych) oraz magazynku i pomieszczenia gospodarczego. Na otoczonym ścianami budynku placu powstał teren rekreacyjny z urządzeniami zabawowymi. Charakterystycznym tematem przewodnim jest wykonanie dekoracji podłóg i ścian tak, by uczyły zasad ruchu drogowego. W salach wyodrębnione zostały strefy: zabawowo-ogólnorozwojowa, edukacyjna (ze stołami i krzesłami) oraz relaksacyjna (z miękkim podłożem oraz mnóstwem poduch i poduszek). Do poszczególnych stref prowadzą „przejścia dla pieszych”.
Zakup wyposażenia dodatkowego podzielono na trzy odrębnie funkcjonalnie części, łącznie obejmujące zakup m.in. zestawu multimedialnego z tablicą interaktywną, sprzętu nagłośnieniowego, aparatu fotograficznego, telewizora, laptopa, odtwarzacza DVD, zastawy porcelanowej ze sztućcami i dzbankami, zabawek i pomocy dydaktycznych (basenu z piłeczkami, materaców i leżaków, klocków, piłek, przyrządów gimnastycznych, jeździków, instrumentów, zjeżdżalni, suszarek i wózków plastycznych, teatrzyku z pacynkami oraz szafek kuchennych z wyposażeniem zabawowym).