Menu na urządzeniach mobilnych
- Aktualności
- Administracja
- Gmina
- Kultura i Oświata
		- Biblioteka Publiczna
- Szkoły
			- Zespół Szkół w Czernikowie
- Szkoła Podstawowa w Czernikowie
- Szkoła Podstawowa w Makowiskach
- Szkoła Podstawowa w Mazowszu
- Szkoła Podstawowa w Steklinie
- Szkoła Podstawowa w Osówce
				- HISTORIA SZKOŁY
- O PATRONIE
- AKTUALNOŚCI
- OGŁOSZENIA
- RODO
- PEDAGOG POLECA
- WYKAZ DOSTĘPNOŚCI NAUCZYCIELI
- NASZE SUKCESY
- PROJEKT LGD 2025 - AKTYWNY ŚWIAT MŁODZIEŻY
- EU-geniusz w świecie naukowych żywiołów
- PROJEKTY
- SPORT
- PRAWO SZKOLNE
- NAUCZYCIELE I PRACOWNICY SZKOŁY
- RADA RODZICÓW
- ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
- WOLONTARIAT SZKOLNY
- Egzamin Ósmoklasisty 2024
- ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY I ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO
 
- Przedszkole Publiczne w Czernikowie
- Szkoła Muzyczna w Czernikowie
 
- Organizacje i stowarzyszenia
- 700-lecie Czernikowa
 
- Sport
		- Sport Gminny
- Sport Szkolny
			- Rok szkolny 2021/2022
- Rok szkolny 2020/2021
- Rok szkolny 2019/2020
- Rok szkolny 2018/2019
- Rok szkolny 2017/2018
- Rok szkolny 2016/2017
- Rok szkolny 2015/2016
- Rok szkolny 2014/2015
- Rok szkolny 2013/2014
- Rok szkolny 2012/2013
- Rok szkolny 2011/2012
- Rok szkolny 2010/2011
- Rok szkolny 2009/2010
- Rok szkolny 2008/2009
- Rok szkolny 2007/2008
- Rok szkolny 2006/2007
- Rok szkolny 2005/2006
 
- Senior Games
 
- Ogłoszenia i Komunikaty
- Parafie
- Dwa Słowa on-line
- Ochrona Danych Osobowych
Rotator zdjęć
Ważne linki
archiwum 2012
Drugi etap pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Gminy w Czernikowie
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 80/2011 Wójta Gminy Czernikowo z dnia 04 listopada 2011 roku, w okresie od 04 listopada 2011 r. do 29 lutego 2012 r. będzie prowadzony drugi pomiar satysfakcji klientów Urzędu Gminy w Czernikowie. Druki ankiet znajdują się w budynku Urzędu na parterze. Można ją także pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy, wypełnić i przesłać również drogą internetową. Zachęcamy mieszkańców do wzięcia udziału w ocenie satysfakcji z jakości świadczonych usług, co sprzyjało poprawie efektywności naszej pracy.
,,Badanie satysfakcji klientów Urzędu" - ankieta on-line
- [obiekt Flash] -
Raport z badania satysfakcji klientów Urzędu Gminy Czernikowo
Badanie zostało zrealizowane w Urzędzie Gminy Czernikowo w dniach od 1 grudnia 2010 r. do 31 marca 2011 r..
Zaprezentowano charakterystyki 113 respondentów, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym w UG Czernikowo. Uwzględniono rodzaj ankiety, która posłużyła respondentom do wyrażenia opinii, liczbę lat korzystania z usług Urzędu, płeć, wiek, status zawodowy i wykształcenie. Przedstawiono także rodzaje ocenianych w Urzędzie spraw.
Ponad 61% klientów oceniło UG Czernikowo za pomocą kwestionariusza papierowego, natomiast blisko 39% klientów posłużyło się kwestionariuszem internetowym.
 Średnie oceny postrzeganej jakości usług w UG Czernikowo Średnie oceny postrzeganej jakości usług w UG Czernikowo
 Średnie oceny satysfakcji ogólnej, spełnienia oczekiwań klientów, postrzeganej wartości oferty Urzędu, wizerunku Urzędu, bliskości Urzędu do ideału oraz lojalności klientów Średnie oceny satysfakcji ogólnej, spełnienia oczekiwań klientów, postrzeganej wartości oferty Urzędu, wizerunku Urzędu, bliskości Urzędu do ideału oraz lojalności klientów
 Średnie wartości wskaźników dla UG Czernikowo Średnie wartości wskaźników dla UG Czernikowo
 Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wieku Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wieku
 Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według statusu zawodowego Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według statusu zawodowego
 Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wykształcenia Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wykształcenia
 Wskaźnik satysfakcji skumulowanej według rodzaju ocenianej w Urzędzie sprawy Wskaźnik satysfakcji skumulowanej według rodzaju ocenianej w Urzędzie sprawy
 
    
                 
                                     
                                     
                                     
                                    