WYDAWANIE ODPISÓW Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z 1997 r. z późn. zmianami)
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 28 czerwca 1984 r. w sprawie wykonywania obowiazku meldunkowego i prowadzenia ewidencji ludności (Dz. U. Nr 32, poz. 176 z 84 r. z 1984 r. z późn. zmianami)
Ustawa z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86, poz. 960)
NAZWA STANOWISKA
Stanowisko d/s organizacji kadr i ewidencja ludności
(pokój nr 4 - parter)
WYMAGANE DOKUMENTY
1. wniosek o wydanie odpisu
2. dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość
OPŁATA
za wniosek 5 zł
za zaświadczenie 11 zł
nie pobiera się opłaty od 3 egzemplarzy odpisu aktu wydanych bezpośrednio po sporządzeniu aktu
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
niezwłocznie
ODWOŁANIE
przysługuje zażalenie do Wojewody Kujawsko- Pomorskiego za pośrednictwem Wójta
DODATKOWE INFORMACJE
zaświadczenie wydaje sie osobiście osobie zainteresowanej lub osobie posuiadającej upoważnienie do jego odbioru