WYDAWANIE ODPISÓW Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI
PODSTAWA PRAWNA
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 kwietnia 2002 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków ich wnoszenia (Dz. U. Nr 62, poz. 564 z późn. zmianami)
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883)
Ustawa z dnia 9 września 2002 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86)
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. wniosek o wydanie odpisu ze zbioru ewidencji ludności
2. dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość
OPŁATA
wniosek: 5.00 zł
zaświadczenie: 11.00 zł
TERMIN ODPOWIEDZI
niezwłocznie, nie póżniej niż w ciągu 7 dni
ODWOŁANIE
zażalenie do Wojewody Kujawsko- Pomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 7 dni od daty otrzymania postępowania
DODATKOWE INFORMACJE
zaświadczenie wydaje się tylko osobie zainteresowanej lub posiadającej potwierdzone upoważnienie do jego odbioru