WYDAWANIE DECYZJI W SPRAWIE WYMELDOWANIA
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. Nr 87, poz. 960 z późn. zmainami)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 kwietnia 2002 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków ich wnoszenia (Dz. U. Nr 62, poz. 564 z późn. zmianami)
NAZWA STANOWISKA
Stanowisko d/s organizacji kadr i ewidencja ludności
(pokój nr 4 - parter)
WYMAGANE DOKUMENTY
1. wniosek w sprawie wymeldowania osoby
2. załączniki: dokumenty potwierdzające aktualny stan prawny posesji lub lokalu (decyzje, przydziały, wypisy z ksiag wieczystych, umowy, orzeczenia sądowe: o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania)
OPŁATA
wniosek: 5 zł
załącznik: 0,50 zł
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
do 30 dni
ODWOŁANIE
wnoszone do Wojewody Kujawsko- Pomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Czernikowo w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
DODATKOWE INFORMACJE
wniosek może byc wnoszony na piśmie lub ustnie do protokołu