Urząd Gminy Czernikowo

Strona główna serwisu

Kalendarz

Kalendarium: piątek, 14.12.2018
Imieniny: Jana, Alfreda, Izydora

Wyszukiwarka

Nawigacja:

Treść strony

WYDAWANIE DECYZJI W SPRAWIE WYMELDOWANIA PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. Nr 87, poz. 960 z późn. zmainami) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 kwietnia 2002 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków ich wnoszenia (Dz. U. Nr 62, poz. 564 z późn. zmianami) NAZWA STANOWISKA Stanowisko d/s organizacji kadr i ewidencja ludności (pokój nr 4 - parter) WYMAGANE DOKUMENTY 1. wniosek w sprawie wymeldowania osoby 2. załączniki: dokumenty potwierdzające aktualny stan prawny posesji lub lokalu (decyzje, przydziały, wypisy z ksiag wieczystych, umowy, orzeczenia sądowe: o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania) OPŁATA wniosek: 5 zł załącznik: 0,50 zł TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY do 30 dni ODWOŁANIE wnoszone do Wojewody Kujawsko- Pomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Czernikowo w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji DODATKOWE INFORMACJE wniosek może byc wnoszony na piśmie lub ustnie do protokołu

Dane teleadresowe

Urząd Gminy Czernikowo
ul. Słowackiego 12
87- 640 Czernikowo
tel. / fax  54 287 50 01
                       287 50 13
                 56 678 23 88
e-mail:   info@czernikowo.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek 7.00 - 15.00
Wtorek 8.00 - 16.00
Środa 7.00 - 15.00
Czwartek 7.00 - 15.00
Piątek 7.00 - 15.00

 

Statystyki

Naszą stronę odwiedziło już 2310 osób Gratulujemy, jesteś jedną z nich!
Urząd Gminy w Czernikowie

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.