ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. Nr 87, poz. 960 z późn. zmainami)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 kwietnia 2002 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków ich wnoszenia (Dz. U. Nr 62, poz. 564 z późn. zmianami)
NAZWA STANOWISKA
Stanowisko d/s organizacji kadr i ewidencja ludności
(pokój nr 4 - parter)
WYMAGANE DOKUMENTY
1. wypełniony druk "Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego" lub "Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego"
2. dowód osobisty
3. książeczka wojskowa lub poświadczenie o zgłoszeniu się do rejestracji przedpoborowej (dotyzcy osób podlegających obowiązkowi służy)
OPŁATY
zwolnione z opłat
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
niezwłocznie
ODWOŁANIE
nie przysługuje
DODATKOWE INFORMACJE
zgłoszenia wymeldowania należy dokonać osobiście