Urząd Gminy Czernikowo

Strona główna serwisu

Kalendarz

Kalendarium: wtorek, 11.12.2018
Imieniny: Stefana, Waldemara, Damazego

Wyszukiwarka

Nawigacja:

Treść strony

WYDANIE DECYZJI W SPRAWIE ZAMELDOWANIA NAZWA REFERATU Samodzielne stanowisko d/s orgazniacji kadr i ewidencji ludności (pokój nr 4- parter) PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. Nr 87, poz. 960 z późn. zmianami) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 28 czerwca 1984 r. w sprawie wykonywania obowiązku meldunkowego i prowadzenia ewidencji ludności (Dz. U. Nr 32, poz. 176 z późn. zmianami) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. KPA (Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z 2000 r.) WYMAGANE DOKUMENTY 1. wniosek w sprawie zameldowania osoby 2. załączniki: dokumenty potwierdzajace aktualny stan prawny posesji lub lokalu, wypisy z ksiag wieczystych, umowy, orzeczenia sądowe:o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania OPŁATA Zwolnione z opłat TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY Zgodnie z KPA TRYB ODWOŁAWCZY Odwołanie do Wojewody Kujawsko- Pomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni od daty otzrymania decyzji

Dane teleadresowe

Urząd Gminy Czernikowo
ul. Słowackiego 12
87- 640 Czernikowo
tel. / fax  54 287 50 01
                       287 50 13
                 56 678 23 88
e-mail:   info@czernikowo.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek 7.00 - 15.00
Wtorek 8.00 - 16.00
Środa 7.00 - 15.00
Czwartek 7.00 - 15.00
Piątek 7.00 - 15.00

 

Statystyki

Naszą stronę odwiedziło już 2624 osób Gratulujemy, jesteś jedną z nich!
Urząd Gminy w Czernikowie

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.